Kan va bra att ha!!!

Blir inga bilder idag :( Det går inte lägga ut dom så ja får försöka fixa det imorgon :D

Just det tror en viss person försöker göra mig svartsjuk!!! Säger bara PATETISKT å löjligt skrattar bara åt dig det måste du väl ändå förstå ??? Men visst fortsätt du ja njuter bara mer å mer. Bring it on ;)

Idag har ja varit hos mammi en sväng fixat hennes skåp i köket snacka om att ha grejer börja undra om hon är en sån där smygsamlare :S Hon har allt och då menar ja allt!!!! men fick iordning på det mesta och slängde en hel del även om ja fick höra ordet KAN VA BRA ATT HA !!! Hundra 40 gånger ...Mammi du är rolig du <3


Efter det kom ja hem tog det lungt lekte lite med tequila ute så hon fick springa av sig.Hon hittade en fotboll som hon total vägrade de släppa så den ligger här nu i hennes säng. Stackars unge som saknar den *LOL* Stenslocknade på soffan vid typ halv 6 och vaknade upp halv åtta inte bra nånstans :S Sen blev det ju självklart Idol.


Nu ska ja dricka ett glas vin lägga mig i badet med ansiktsmask och njuta av lugna favoriter. Efter det ska ja sätta på mig min mys mys krypa ner jämte ***** och bara inse hur bra jag  har det <3 Människor som ÄLSKAR den för den man är finns inget bättre och bara kunna vara sig själv !!! Finns det bättre känsla en så????

Imorgon blir det till att springa på stan fixa och drixa sen hem bleka håret å bada hundarna inkl TAGGA Fredag ;) Blir väl lite facebook oxå :P













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0