Godmorgon!!!!

Har precis satt på mitt morgon kaffe ska snart sätta på www.NeRadio.se kan inte bli bättre :D Sen ska ja fixa med det tråkiga vika in all tvätt blä inget jag ser fram emot direkt men skönt när det väl är gjort :) Snackat lite med josse på morgon kvisten lilla nova har varit lite "krånglig" inatt stackarn <3






Patetisk att skriva så kallade hot sms till folk så här tidigt på morgonen om vad man ska skriva i sin blogg och inte men nu är det så här!!! Jag vet vilka människor det är som sagt VAD om mig på ett ungefär inte allt men skiter faktiskt i vilket. Klart jag med snackar skit om människor ja är osams med. Jag är inte heller världens bästa om nu folk tror det hahahaha Så skriv gärna namn å allt just det glöm inte datum ;) Ska bli spännande att läsa om va ****** och ***** sa vid badhuset och om ***** present GUD vad det pirrar i mig så nyfiken LOL

Nog om det jag väntar !!!! Undrar om man får sticka ut folk med namn å sånt ?

Idag ska jag äta på sibylla för det är fisk potatis och remouladsås mumma mumma ME LIKE <3 Men nu först måste ja gå morgon rundan med hundarna om ja nu får upp Tequila hon är makalös och har inget morgonhumör överhuvudtaget :D



Ciao



Pussen <3






Skön låt blir riktigt taggad ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0