Aneby her I come :P

Idag blir det några glas i Aneby först sedan drar vi säkert vidare ska bli kul att komma från skithålan bara för en dag :D Tänkte dra ur lite aggressioner på kenneths trummor gitarrer och elbaser för det finns det gött om kanske tom startar mig ett band PLATINABLONDINERNAS!!! idag känns som en väldigt lockande ide. Hahaha Men synd att lill sis är svarthårig men hon kan sitta lite utanför ( skojar älsk..<3)  

Har precis kommit ur duschen och har ångest över vad jag ska på mig??? Hmmm byxor blir det nog ääää give a shit är snygg i allt ;)

Men längtar till helgen för då blir det JKPG med mina nära å kära :P


Nu måste ja sminka mig och fixa :D


Hoppas ni får en trevlig lill lördag ;) <3




 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0