Sån jävla sjuk dröm

Godmorgon!!!






Stenslocknade igår till fråga olle dokumentären ååå ja som ville se den men men skönt att sova ut lite efter helgen :D Snart kommer malin in då blir det kaffe och frulle ska bli gott. Hade en sjuk dröm inatt fy!!! hemskt vad det och förstår inte varför ja drömde som ja drömde :S
Mådde piss när ja vaknade och gör det fortfarande märks att allt har tagit på mitt psyke...

Humöret är väl sådär  känner mig lite nere men det går väl över under dan, lr när ja fått i mig mitt kaffe och snackat av drömmen med malin ha ha ha Ska ringa josse med och kolla hur det gick med kotte :D Hoppas han fixade till sig :)



Skriver av mig sen


LoVe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0