Im a bitch Im a lover .....



Tjena penis det va inte igår  ;) Men har inte haft orken till att blogga alls faller mig inte så stort i intresset alls tyvärr !!!! Men ibland kan man ju skriva av sig det värsta hihihi Jaha inget nytt har hänt här utan lilla söta sandra har varit sjuk i 2 veckor snart... det har ju varit så jävla kul :( Gick utanför dörren en sväng igår till josse där va malin hennes son och kille riktigt längesen men nice va det :D Sen gick jag hem till min älskade mammi <3 åt lite och traskade vidare till sandra N. Där blev det kaffe å massa roligt tjat som vanligt :D Men sen kom ju detta trevliga samtal !!!!


Men tänker inte lägga ner mer energi på dig mer nu förstår du !!!! En gång parasit alltid parasit äter såna som dig till frukost :)



Imorgon ska ju till hotellet supa mig full faktiskt ;O  Det va längesen förfest med elin niklas erik och malin ;) Sen på lördag ska ja träffa chille jennie ella och malin <3 Blir förfest hos mig sen ut och skaka rumpa ska bli mycket trevligt :D



Dags att söka upp sängen synd att den är tom idag och ingen honey väntar på mig ;)




LoVe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0