Ett svin men det visste vi ju redan !!!!




Fan va nice alltid lär man sig nått nytt och det har jag verkligen gjort efter denna helg !!!! Men jag skrattar mest lr vi så jävla patetisk!!!! Ett riktigt svin men det visste vi redan , men va ju tvungen å kolla läget lixom .... Helgen har varit kanon ...Fredagen va ja hos elin drack och hade trevligt  med botten upp drinkar och massa pussar ;) sen ut på hotellet :D Lördagen hade vi fest hemma ella kom med <3 så längesen !!!  Sebastian kom med massa folk oxå lammkött, se men inte röra ;) Hade en kanon kväll inkl natt ;)


Denna veckan blir det lungt ska kanske måla om storarummet rosa ( Om ja nu får det) Annars blir det vitt med svart fond vägg orka med att det ser ut som det gör nu :S

Har bestämt mig för att inte lägga energi på vissa saker oxå och det känns fan underbart <3

Sitter just nu och lyssnar sönder på Lars winnerbäcks nya låt elegi ÄLSKAR DEN !!!!!

Imorgon ska man iväg och fika med A det ska bli trevligt va ett tag sen nu, Funderar på att åka och hälsa på mina <3 uppe i stockholm med " Ja VULLE lovar att ringa " ;)


Nu ska ja njuta av Lasse och försöka sova :)


Natti lovers <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0